7 Kasım 2013 Perşembe

TAKLACI TOMBAK


    Unuturum diye not etmişim telefonuma ilk kıpırtıları hissettiğim tarihi.6 Eylül..
     Hani muhabbet kuşunun kafesini açınca nereye uçacağını bilemez de duvardan duvara çarpar ya (evet bir zamanlar bizim kuşumuz bu haldeydi, herkesinki bizimki gibi şaşkın olmayabilir:)) sanki içimdeki minik bi kuş,bense duvardım. Ne zaman ki ayaklarımı uzatıp keyif yapardım başlardı kanat çırpışlar.Oysa şuan zaman farketmeksizin hareket halinde.Yemek öncesi, çikolata sonrası, merdivenden inerken, otururken,uyurken hiiiç farketmiyor, erkek olduğunu hatırlatır güçte tekmeler,yumruklar savuruyor.Artık yalnız ben de değil eli ya da gözü göbeğimde olan herkes hissediyor taklacı tombağı:) 

2 yorum:

  1. Aynrn canim.ben duruma gore yorum yapiyorum mac yapiyor,halay cekiyo,karate yapiyor gibi.gece uykudan uyaniyorum.ayni reklamda anne karnindaki bebek var saralle reklamindaki gibi.masallah diyelim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O reklami cok sevdim ben de;-) hareketleri hic bitmesin bebelerin çünkü cookk eğlenceli:-)

      Sil