3 Kasım 2013 Pazar

HAMİLE YOGASI


      'Sağlıklı bir yaşam için spor yapın'  çoğu zaman klişe bir laftan ibaret gelirdi. 3 sene önce pilates yapmaya başlayınca ne kadar doğru olduğunu anladım.Sıkılaşmak için başladığımda bir süre sonra hep şikayetçi olduğum sırt ağrılarım da geçince benim için bağımlılık haline geldi.Spor salonunda bi uzmanla çalışmadım evde spor yapanların uzmanı Ebru Şallı ne güne var canımm aaa:) Bebek düşündüğüm andan itibaren bıraktım pilatesi ve yogaya başlamaya karar verdim.
       Yoga için düşünürken instagramda karşıma http://leileo.wordpress.com/  Zeynep çıktı. Çookk öncesinde internette de denk gelmiş unutmuştum.Yeni doğum yaptığı için yoga yapıp yapmayacağını, ya da bana ne tavsiye edebileceğini sordum.O kadar sıcak ve içten cevap verdi ki bir hafta sonra yogaya başladım.Bu arada yaz tatili geçmiş bizim bebe 17-18 haftalık olmuştu bile.Şuan 27.haftanın içindeyiz ve haftada 1 gün yogaya devam ediyoruz,stresimizden arınıyoruz:)
        Dersler Acıbadem Fulya hastanesinde ücretsiz devam ediyor ve hamile olan herkese açık.Öncesinde hastaneyi arayıp kayıt yaptırmak gerekiyor.Grup dersi şeklinde.Derste her trimesterdan hamileler olduğundan hareketler hepimize yönelik. Zaten amaç zayıf olmak, formda kalmak değil rahatlamak:) ki her ders sonrası ohh ne güzeldi diye bitiriyorum:)vücuduma inanılmaz iyi geliyor ve evde de bazı hareketleri tekrar ediyorum. Herkesin hamile olması da şahane bir duygu ve muhabbetler 'aaayy senin kaç haftalık? cinsiyeti ne? isme karar verdiniz mi? doktorun kim? normal mi sezaryen mi düşünüyosun?..... diye uzayıp gidiyor.:) 
         Derse başladığımız anda kabuğuna çekilen bebe tam gevşemeye gelince tekme tokat saldırıyor bana:) Hareket etmemi mi istiyo yoksa sukunetten yana mı keşfedemedim.Doğunca görücez artık.
         
        
        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder