1 Şubat 2014 Cumartesi

HASTANE ÇANTASI, BAVULU ARTIK NE DERSENİZ:)

      Evet hamilelikle birlikte kafa patlatacağınız, hatta hazır olana kadar içinizin rahat etmeyeceği, ne zaman hazırlasak, ne koysak gibi milyon tane sorularla içinizin şişeceği bir konu, hastane çantası:) 
Hastane çantasında ne olmalı sorusunun cevabını aslında doğum yapan kişilerin fikirlerinden yararlanarak hazırlamak daha mantıklı.Ben ablamın 2,5 ay önce doğum yapmış olmasından faydalanarak şekillendirdim:) 

Anne İçin:


*1 tane pijama, 2 tane gecelik
*Çorap, patik,terlik
*2-3 tane külot
*Emzirme atleti ve sütyeni
*Göğüs pedi ve kremi
*Uzun boy hijyenik ped
*Şal,hırka
*Tek kullanımlık iç çamaşırı
*Emzirme önlüğü
*Taç

*Makyaj çantasına ise lazım olabilecek,beni mutlu edebilecek ürünler koydum.(Tarak,toka,ayna,allık,allık fırçası,rimel,krem,dudak nemlendiricisi, göz kalemi,makyaj temizleme mendili,diş macunu ve fırçası, cımbız,jilet)

       Olay hamile geceliği, pijaması olunca hem cici hem de uygun fiyatlı şeyler bulmak pek mümkün olmuyor.Üstteki gecelik suwen marka.Sade şık gecelik arayışında olanlara tavsiye ederim.Ben ablamdan aldım onu, çünkü o da sadece 1 kere giydi.Boyner indiriminden uygun fiyata aldı.Hemen altındakini komdan aldım.Erkek bebek annesi olduğum belli olsun diye mavi aldım ama pembesi daha güzeldi:) En alttaki pamuklu pijama takımını c&a mağazasından aldım.Gecelik bakarken Pelin markasında da beğendiklerim oldu ama kumaşları çok ince geldi.Kışın doğum yapacağım için biraz daha kalın kumaşlı tercih ettim.Yine aqua markasında çok güzel gecelikler var ama bir kere giyeceğim bir geceliğe o kadar para vermek istemedim şahsen. Yine farklı alternatif arayanlara ı&d markasını da öneririm.Beyaz pijama takımını beğenmiştim bu markanın ama gecelik daha kullanışlı dediklerinden almadım.Online satışı var mutlaka bakın.
      Kırmızı tacı euromodadan aldım mavi olanı ise kendim yaptım.

Bebek İçin:


 Bebek kıyafetleri o kadar küçük parçalı oluyor ki sıkıntı olmaması açısından her bir seti keselere koyduk.Bu şekilde 3 set hazırladık.Biraz abarttık gibi geliyor ama bakalım yaşayıp görücez:)Her bir sette:
*Alt- üst kıyafet
*İç zıbın
*Şapka
*Eldiven
*Çorap
*Önlük-mendil
*Battaniye var.
Bunların dışında bir tane yelek ve yedek eldiven,mendil.şapka koyduk.

Ivır-Zıvırlar:

*Havlu peçete
*Fotoğraf makinesi 
*Kapı süsü,bebek şekeri,ikramlıklar 
      Benim hastane çantasına koyduklarım bunlar.Hangileri gerekli olur hangileri olmaz bilmiyorum. Bu arada 35. haftada hazırladım çantayı.Haftalardır bekliyor köşede:) Son 5 gün.Bebiko ne zaman gelecek merakla bekliyoruz artık:) 





3 yorum:

  1. Oh oh ne güzel!
    Çok imreniyorum,benim de şimdiden hazırlayasım geldi ama daha 13 haftalığız ki biz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inan zamanin nasil geçtiğini anlamayacaksin. Bir aralar saydigim haftalar sular gibi akmis megersem. Suan tek korkum da 40. Haftasini gecirmek;-)

      Sil
  2. doğum çantası nasıl hazırlanır? konusu benim de çok merak ettiğim bir konuydu. Hem eğlendirici hem öğretici olan bu blogunuz sayesinde kafamda bir şeyler canlandı. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil