2 Ağustos 2013 Cuma

YEME(ME)K


       Ne dengesiz dönemmiş şu 3 ay.Yeme düzenim allak bullak oldu 180 derece değişti bir çok konuda.Her gün genel olarak sağlıklı beslenen ben, hamilelikte daha da dikkatli olacağımı düşünmüştüm ama yanılmışım.Süt içemez,ceviz yiyemez oldum.Hatta çikolata düşkülüğüm bile bitti.Bir tek buna sevindim galiba:) Balık, et  kokusu kabusum oldu.Beni tek rahatlatan soğuk meyveler,sınırsız havuç ve salatalıktı.Tabi peynir,zeytini de yabana atmamak gerek. Son dönemlerde de önüne geçemediğim karbonhidrat açığı oluştu vücudumda sanırım.Anne poaçasına aşerdim ya şaka gibi:)Yediklerimden sonra pofidik hamur bebe doğurabilirim. Neyse annem geldi yaptı da yedim rahatladım.Ha bi de mercimek köftesine aşerdim.Oturdum yaptım 4 kişilik tarifin 3 kişilik kısmını ben yedim.
       Hiç mide bulantısı yaşamadım çok şükür.Alnımın akıyla kurtuldum dengesizlik döneminden.2. trimesterden oldukça umutluyum.Bol cevizli,pekmezli,sütlü,yoğurtlu,balıklı günler olsun koca göbeklere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder