24 Temmuz 2013 Çarşamba

HEYY SELAM BEBEK!


  Hayatıma dair uzun vadeli planlar yapmaya bayılırım hele bi de gerçekleşiyorsa tadından yenmez.Eşimle ilk çıkmaya başladığımızda -bi 13 buçuk sene öncesi ergen stayla gezerken- 2010 da evleneceğimizin planlarını yaptığım gibi bebeği ne zaman düşündüğümüzü de pek tabi planlamıştım.Belki de o tarih hala gelmediği için hiç hazır olamıyordum öncesinde.
  Tontik poaça ayak fetişisti gibi tüm sosyal mecralarda bebekli,çocuklu resimler, videolar ilgimi çekmeye başlayıp beklediğimiz zaman gelince tamam zaman bu zamandır dedim.Aman bende bir bebe isteği dersin yıllardır bebek istiyorum.Karnıma kırlent koyup evde hamile taklidi yapmışlığım bile var o derece yani.Tabi bunda ablamın hamile olmasının da etkisi var.Bir an önce yaşamak istiyorum o anı...
  Bir süre sonra arama motoruna hamilelik belirtileri yazdım,karşıma çıkan ilk site tabi ki kadınlar kulübü.Öyle bir site ki elini veren kolunu kaptırıyor.Okudukça okuyosun insanların yaşadıklarını.Sonra psikopata bağlayıp kendinde arıyorsun aynı şeyleri.İyice gözlem altına aldım kendimi, vücudumdaki her olayı sorgular oldum. Karnım adet olacakmışım gibi ağrıyordu,ben de bir halsizlik,ağzımda tuhaf bir tat,idrarda koyuluk ve en önemlisi karnımda seğirme oluyordu. Bi yandan ben kesin hamileyim diye düşünüp bi yandan yok canım öyle hemen kolay mı diyorum ama meraktan da çatlıyorum.4 gün kadar kendimi zapt ettikten sonra çooook erken olmasına rağmen gebelik testi aldım ve sonuç biri tam biri silik bir buçuk çizgi:) Ertesi gün hastaneye gidip kan testiyle 4 haftalık hamile olduğumu öğrendik.
  Sonuç şu ki hamilelik belirtilerini 3. haftasında hissetmem bence tam bi manyaklık.Hatta arada bebeği düşünce gücüyle yapmış olduğumu bile düşünüyorum:) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder